Fontos hogy a befizetésnek is az előzőleg kiválasztott pénznemben kell történnie, a megadott határidőre.
Visszaigazolás – véglegesítés:
Az utazási szerződés aláírását és a befizetést követően véglegesen visszaigazoltatjuk a megrendelt utazási szolgáltatásokat.
Ha ez bármilyen okból nem lehetséges (pl. már nem áll rendelkezésre szabad hely, vagy az ajánlatadás és a foglalás között eltelt időben megváltozott az ár), alternatív lehetőséget biztosítunk.
Ennek elfogadása nem kötelező, és ebben az esetben a szerződéstől teljes díjvisszafizetés mellett lehetséges az elállás.
Utazási szerződés:
A szolgáltatások megrendelésével, visszaigazolásával és a befizetésével létrejön az utazási szerződés az utas és a szolgáltatók között. A Dreams2go! a szerződés létrehozásában – a megrendelt szolgáltatástól függően – mint utazásszervező, vagy mint utazásközvetítő vesz részt.
Az utazás indulása előtt legkésőbb 4 nappal elkészítjük, és e-mail útján eljuttatjuk a szükséges dokumentumokat (pl. részvételi jegy, utasbiztosítási kötvény, szállás-voucher, repülőjegy, transzferjegy).
A legtöbb esetben ezek egyszerű, névre szóló dokumentumok, mivel az adatok nyilvántartása és továbbítása elektronikusan történik, így jelentőségük csak a jogosultság igazolására korlátozódik, kivéve pl. repülőtéri beszállókártya, amit kötelező kinyomtatni, vagy okostelefonra letölteni és a bejelentkezésnél felmutatni.
Ha a légitársaság kötelező online bejelentkezést ír elő, az bizonyos esetekben csak 1-2 nappal az indulás előtt lehetséges, így az ehhez tartozó beszállókártyát is csak röviddel, az utazás előtt küldjük!
Ügyintézés elektronikusan:
A Dreams2go! elsősorban e-mail útján, letölthető pdf formátumban továbbítja a dokumentumokat (a legtöbb számítógép/okostelefon meg tudja nyitni a pdf dokumentumokat, ha mégsem, ingyenesen letölthető a pdf olvasó alkalmazás).
Az utazási szerződés aláírása elektronikus úton történik – munkatársunk e-mailben küldi az aláíráshoz szükséges linket.
Egyes utazásszervezők a fentieknél szigorúbb szabályokat alkalmaznak, így pl. elképzelhető hogy külön megrendelő nyomtatvány, nyilatkozat kitöltését kérik. Ezek szükségességéről munkatársunk mindenkor tájékoztatást nyúlt. Ez esetben szkennelt, befotózott dokumentumok e-mail útján történő küldésére is szükség lehet,
Munkatársunk a dokumentum elküldésekor felhívja a figyelmet arra, hogy mely dokumentumok nyomtatása szükséges feltétlenül (pl. repülőtéri beszállókártya). Ebben az esetben az utasnak el kell végeznie a nyomtatást ahhoz, hogy a szolgáltatást igénybe tudja venni.
Kérjük időben jelezd, ha a nyomtatás nem lehetséges, és postai úton igyekszünk továbbítani a szükséges dokumentumokat.
Postai szolgáltatást csak nagyon ritkán, elkerülhetetlen esetben veszünk igénybe.