Van hogy kapunk ilyen kritikát. És bár itt, a Dreams2Go! Premium hasábjain nem igazán szoktunk árakról beszélni, mégis szükségesnek érzem, hogy egy kicsit mögé menjünk mi is van a látszólag magasabb árak mögött.

Visszanéztem a hozzánk címzett észrevételeket. 8 éves működésünk alatt, gyakorlatilag nem volt olyan eset, hogy a foglalás, és az utazás között olyan számottevő költség került volna elő, amit a foglaláskor nem jeleztünk előre.

Mik lehetnek ilyen előre nem kalkulált költségek?

  • A be nem kalkulált helyi adók – ezek esetenként a szállásdíj 8-18%-át is elérhetik;
  • A jó színvonalú utasbiztosítás;
  • A bőségesebb választékú és minőségibb all inclusive ellátás;
  • A kényelmes, színvonalas transzfer szolgáltatások – pl. Maldív-szigeteken nem mindegy hogy mivel és mennyi idő alatt érkezünk a resortba.

Egyes utazásokat kínáló szolgáltatók, vagy portálok úgy adnak ajánlatot, hogy nem határozzák meg pontosan pl. a repülőgép menetrendet, a légitársasági kiszolgálási osztályt, sőt arról sem adnak tájékoztatást, hogy egy adott repülőjegy milyen feltételekkel módosítható, vagy téríthető vissza.

Mások, nem vállalnak felelősséget a lefoglalt szolgáltatásokért, csupán tanácsadóként lépnek fel; a foglalás az utazó saját bankkártyájával történik, az elköltött összegért pedig tanácsadói díjat számolnak fel, további 10-15% mértékben.

A Dreams2Go! professzionális utazásszervező. Miért jó ez az utazónak?

  • Rendelkezik hatósági engedélyekkel, amelyeket évente megújít;
  • Speciális biztosítások által anyagi fedezetet nyújt az esetleges csőd esetére, így utasai pénze biztonságban van;
  • Munkatársai szakképzettek és empatikusan, több évnyi személyes tapasztalat alapján készítik el az ajánlatokat és a foglalásokat.

Az utazásokat úgynevezett utazási csomagban kínálja, ami által anyagi felelősséget is vállal a szolgáltatások teljesítéséért. A pandémia alatt előfordult, hogy egy szálláshely, vagy légitársaság nem térített vissza az utasoknak az elmaradt szolgáltatások után, azonban a Dreams2Go! visszafizette az utasoknak az összeget, így nem érte őket kár. Milliós nagyságrendekről beszélhetünk.

Ha az utazónak az ilyen panaszokat közvetlenül kell intéznie, egyáltalán nem garantált a visszatérítés, és ha mégis, akkor is évekig tartó költséges levelezgetések és felszólítások árán.

Az elmúlt évek során három németországi, vagy ausztriai utazási irodai csődnél is érintettek voltak a TravelGOO! utasai, minden esetben sikerült visszaszerezni a befizetéseket, illetve volt, ahol más szolgáltatók által tudott teljesülni az utazás.

Mindezek olyan értékek, amelyek csak akkor biztosíthatók az utasok számára, ha az utazásszervező magabiztos és tőkeerős. Az pedig egyszerű fizika, hogy ennek feltétele a tisztességes ár.

Tisztességes ár…

…ami nem kecsegtetően olcsó, de nem is piszkosul drága.

Ha bármi kérdésed van az árral kapcsolatban, ugyanarra kedvezőbbet látsz, vagy esetleg nehéz az összehasonlítás, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot, szívesen utána nézünk!

Anna Shvets fotója a Pexels oldaláról