fbpx

Mi történik az ajánlatkérés után a Dreams2go!-nál?

Ajánlatkérés, kapcsolatfelvétel:

  • Ezen a Dreams2go! honlapon nagy gondossággal összeállított, élménydús, prémium utazásokat találsz. Ha találkozik az igényeiddel, választhatsz közülük, és közvetlenül elküldheted ajánlatkérésedet, foglalási igényédet.
  • Kérhetsz ajánlatot egyedi igényeid szerint is, a megfelelő utazási ajánlat-csomag kiválasztásával. Személyi utazásszervező munkatársaink rendelkezésedre állnak!
  • Munkatársaink on-line végzik munkájukat az ország különböző pontjain. Így ügyfeleinkkel személyes találkozásra nincs lehetőség, és több éves tapasztalatunk bizonyítja, hogy nem ez a magas színvonalú kiszolgálás záloga.
  • A személyes jelleg megtartása érdekében előnyben részesítjük a videó-konzultációt, amely előzetes egyeztetéssel, gyorsan és egyszerűen igénybe vehető.

A Dreams2go! válasza az ajánlatkérésre:

  • Személyi utazásszerveződ munkanapokon 12 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és további kérdéseket tesz fel, egyezteti a tényleges igényeket.
  • Majd árkalkulációt, ajánlatot készít az utazási szolgáltatásokra, mely alapján eldöntheted, szeretnéd-e véglegesen megrendelni.
  • Az ajánlat/ok elkészítése manuálisan történik a legmegfelelőbb lehetőségek kínálata érdekében. Ezt a munkát munkatársaink egyedileg végzik.
  • Nincs kötelezettséged az ajánlat alapján megrendelni az utazást. Azonban ha az utazástól egy-egy kidolgozott ajánlat véglegesítése előtt, a szerződéskötést/foglalást megelőzően állsz el, meggondolod magadat, a Dreams2go! bánatpénzt számíthat fel, az elvégzett munka alapján.

Az ajánlatok érvényessége:

  • E-mailben küldött ajánlataink az ajánlatkészítés pillanatában érvényesek az árak és szabad helyek tekintetében. A legtöbb szolgáltató dinamikus árakkal dolgozik, ami azt jelenti hogy a repülőjegy és szálláskapacitások többféle csatornán és különböző árakon érhetőek el.
  • Személyi utazásszervezőnk célja, hogy az adott járatokra és szálláshelyre az ajánlatkészítés pillanatában elérhető legkedvezőbb árat találja meg számodra.
  • Gyakorta előfordul, hogy a konkrét helyfoglalási igény jelzésekor a korábban kiajánlott helyek és árak már nem érhetőek el, ilyenkor általában kisebb vagy jelentősebb díjkülönbözettel, de igényelhető a helyfoglalás. Az ajánlat csak visszaigazolt helyfoglalás alapján kötelező érvényű!

Opciós (feltételes) helyfoglalás – kötelezettség nélkül:

  • Lehetőség szerint az ajánlatkérés mellé opciós (feltételes) helyfoglalás is készül, ami nem jelent számodra kötelezettséget, azonban a kiajánlott árak és szolgáltatások ez esetben rendelkezésedre tarthatóak bizonyos határidőig.
  • Munkatársunk válaszában közli, ha ilyen opciós helyfoglalásra lehetőség nyílt. Egyéb esetben az árak és szolgáltatások a szabad helyek függvényében érvényesek, azok teljesítése csak megrendelés és befizetés esetén lehetséges!

Lekérés:

  • Frekventáltabb időszakokban, főszezonban, gyakran előfordul, hogy egy szálláshely csak lekérésre foglalható. Ez ezt jelenti hogy az előleg, vagy teljes összeg befizetését követően általában 72 órán belül tudunk visszaigazolást adni a megrendelésre.
  • Amennyiben a visszaigazolás pozitív – azaz van hely – akkor a foglalás véglegessé válik.
  • Amennyiben a visszaigazolás negatív – azaz nincs hely – akkor az befizetett összeg visszatéríthető vagy más foglalásra beszámítható.
  • Fontos, hogy a lekérés időtartama alatt nincs lehetőség az elállásra, azaz a lekéréssel érintett igény törlésére.

Biztonságban az utazás alatt – az előkészületek!

Megbízhatok-e a Dreams2go!-ban?

A Dreams2go! Magyarországon bejegyzett, és a magyar jogszabályoknak megfelelő vagyoni biztosítékkal rendelkező utazásszervező vállalkozás, a Travelgoo Idegenforgalmi Kft. üzemelteti. Visszatérő utasaink aránya nagyon magas, mérésünk szerint a legtöbben eddig 3-5 alkalommal utaztak a Dreams2go!-val, magas megelégedettség mellett. Tények és érvek a Dreams2go! mellett, valamint a nyilvános cégadatok elérhetők.

Vízum és egészségügyi előírások:

Az egyes országok hivatalos információit a Konzuli Szolgálat honlapján találod. Ezek megismerése és betartása mindenkor az utas felelőssége!

Útlemondási (storno-) biztosítás:

  • Az utazás megrendelésével egy időben – vagy akár azt követően, szigorúbb feltételek szerint – lehetőséged van lényegesen csökkenteni a lemondás anyagi kockázatát, az előre nem várt eseményekkel kapcsolatban (pl. saját, vagy közeli hozzátartozó olyan balesete, megbetegedése, halálesete mely az utazást megakadályozza).
  • A biztosítás díjáról, önrészről, vagy önrészmentességről, és a szabályzatról munkatársunk tájékoztatást nyújt.

Teljes körű utasbiztosítás (BBP biztosítás):

  • Utazásodhoz lehetőséged van olyan utasbiztosítás megkötésére, amely lefedi azokat a kockázatokat, amelyek egy utazás során előfordulhatnak (pl. baleset, megbetegedés, poggyászkár, felelősség biztosítása, jogvédelem).
  • Az európai közösségi kártyán, valamint a bankkártya biztosításokon lényegesen túlmenően csökkenti az anyagi kockázatot és professzionális segítségnyújtásban bízhat a nap 24 órájában!
  • A biztosítás díjáról és szabályzatáról munkatársunk tájékoztatást nyújt.

Döntöttünk az utazásról! Milyen teendők vannak az utazásig?

Megrendelés, befizetés:

  • Válaszolj az e-mailben egyeztetett ajánlatra, ha szeretnéd megrendelni az utazást!
  • Személyi utazásszerveződ a megismert árkalkuláció alapján elkészíti, és elküldi a megrendelőt, vagy utazási szerződést, valamint a díjbekérőket.
  • Az ajánlatban szerepel, hogy a helyfoglaláshoz előleg, vagy teljes összeg befizetése szükséges.
  • A díjbekérő e szerint tartalmazza a fizetendő összeget, megállapodásotoknak megfelelő határidővel, EUR vagy HUF pénznemben.
  • Fizetési lehetőségek – válaszd ki a Számodra legkényelmesebbet!
  • Fontos hogy a befizetésnek is az előzőleg kiválasztott pénznemben kell történnie, a megadott határidőre.

Visszaigazolás – véglegesítés:

  • Az utazási szerződés aláírását és a befizetést követően véglegesen visszaigazoltatjuk a megrendelt utazási szolgáltatásokat.
  • Ha ez bármilyen okból nem lehetséges (pl. már nem áll rendelkezésre szabad hely, vagy az ajánlatadás és a foglalás között eltelt időben megváltozott az ár), alternatív lehetőséget biztosítunk.
  • Ennek elfogadása nem kötelező, és ebben az esetben a szerződéstől teljes díjvisszafizetés mellett lehetséges az elállás.

Utazási szerződés:

  • A szolgáltatások megrendelésével, visszaigazolásával és a  befizetésével létrejön az utazási szerződés az utas és a szolgáltatók között. A Dreams2go! a szerződés létrehozásában – a megrendelt szolgáltatástól függően – mint utazásszervező, vagy mint utazásközvetítő vesz részt.
  • Az utas az utazási szerződés megkötésével az utazásszervező által közzétett általános szerződési feltételeket fogadja el.

Utazási dokumentumok:

  • Az utazás indulása előtt legkésőbb 4 nappal elkészítjük, és e-mail útján eljuttatjuk a szükséges dokumentumokat (pl. részvételi jegy, utasbiztosítási kötvény, szállás-voucher, repülőjegy, transzferjegy).
  • A legtöbb esetben ezek egyszerű, névre szóló dokumentumok, mivel az adatok nyilvántartása és továbbítása elektronikusan történik, így jelentőségük csak a jogosultság igazolására korlátozódik, kivéve pl. repülőtéri beszállókártya, amit kötelező kinyomtatni, vagy okostelefonra letölteni és a bejelentkezésnél felmutatni.
  • Ha a légitársaság kötelező online bejelentkezést ír elő, az bizonyos esetekben csak 1-2 nappal az indulás előtt lehetséges, így az ehhez tartozó beszállókártyát is csak röviddel, az utazás előtt küldjük!

Ügyintézés elektronikusan:

  • A Dreams2go! elsősorban e-mail útján, letölthető pdf formátumban továbbítja a dokumentumokat (a legtöbb számítógép/okostelefon meg tudja nyitni a pdf dokumentumokat, ha mégsem, ingyenesen letölthető a pdf olvasó alkalmazás).
  • Az utazási szerződés aláírása elektronikus úton történik – munkatársunk e-mailben küldi az aláíráshoz szükséges linket.
  • Egyes utazásszervezők a fentieknél szigorúbb szabályokat alkalmaznak, így pl. elképzelhető hogy külön megrendelő nyomtatvány, nyilatkozat kitöltését kérik. Ezek szükségességéről munkatársunk mindenkor tájékoztatást nyúlt. Ez esetben szkennelt, befotózott dokumentumok e-mail útján történő küldésére is szükség lehet,
  • Munkatársunk a dokumentum elküldésekor felhívja a figyelmet arra, hogy mely dokumentumok nyomtatása szükséges feltétlenül (pl. repülőtéri beszállókártya). Ebben az esetben az utasnak el kell végeznie a nyomtatást ahhoz, hogy a szolgáltatást igénybe tudja venni.
  • Kérjük időben jelezd, ha a nyomtatás nem lehetséges, és postai úton igyekszünk továbbítani a szükséges dokumentumokat.
  • Postai szolgáltatást csak nagyon ritkán, elkerülhetetlen esetben veszünk igénybe.

 

Napokon belül indul az utazás?
Ezt a listát mindenképpen nézd át!

Ügyeleti telefonszám 
érvényes utazási szerződéssel rendelkező 
ügyfeleink részére:
+36-1-6-333-990 (0 gomb)

Elégedett és kipihent hazaérkezés? Mondd el nekünk, és mondd el másoknak is!

  • Visszajelzésed fontos számunkra. Nagy örömmel vesszük ha utazásodról írsz néhány gondolatot, tapasztalatot, kritikát, amit megoszthatunk azokkal, akik a jövőben választanának hasonló utazást: a Google-n és/vagy a Facebook-on!
  • A legnagyobb elismerés számunkra pedig az, ha ajánlod szolgáltatásunkat ismerőseidnek is. Ajánlóprogramunk keretében extra törzsutaspontokat teheetsz elérhetővé ismerőseid, és önmagad számára is!
0
    Koffer tartalma
    Koffer üresTovábbi utazások